Pengundi Bagan Pinang, Undilah BN!!!

|


Menjelang PRK Bagan Pinang esok kami blogger pembela negara menyeru dan mengharapkan pengundi Bagan Pinang membuat keputusan dan penilaian bijak dengan mengundi calon Barisan Nasional, Tan Sri Mohd Isa Samad. Sedarlah!! sekiranya PAS memenangi PRK kali ini sudah pasti penduduk Bagan Pinang tidak akan merasai apa-apa perubahan untuk membangunkan DUN tersebut!!! PAS semestinya tidak boleh berbuat apa-apa perubahan untuk pembangunan rakyat kerana bukan kerajaan PAS atau Pakatan yang menguasai kerajaan Negeri Sembilan!!!


Janganlah terpengaruh dengan dakyah2 pembangkang terutama muslimat PAS yang mana petang tadi telah bergerak dari rumah ke rumah menipu dengan mengatakan pilihanraya ditangguhkan ke 13 Oktober 2009...PRK Bagan Pinang tetap akan diadakan 11 Oktober seperti yang dijadualkan..!!Inilah gerakkan PAS yang berusaha untuk mengurangkan rakyat keluar mengundi pada hari esok!!!


Calon BN yang juga merupakan mantan MB Negeri Sembilan sememangnya dipercayai dan diyakini mampu membawa perubahan dan pembangunan di DUN Bagan Pinang!! dengan pengalaman menyandang 22 tahun kerusi MB, beliau dirasakan mampu untuk memberikan khidmat terbaik untuk pembangunan rakyat di DUN Bagan Pinang!!!


Untuk itu, teruskan sokongan anda kepada Calon BN....

UNDILAH BARISAN NASIONAL - Untuk kesejahteraan dan keamanan negara yang berterusan...semoga Allah memberikan kemenangan kepada BN..Amiin.

2 comments:

Anonymous said...

Sokongan padu kepada umno/bn di Bagan Pinang!!!

Rizz said...

BN dijangka mampu memenagi PRK Bagan Pinang!!Hidup UMNO!Hidup Melayu! Allahuakbar!

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB