Hebatnya Calon PAS Bagan Pinang Berselindung !!!

|


Calon PAS Bagan Pinang, Zulkefly Mohd Omar dikatakan mempunyai saham dalam syarikat ALLMAX PENINSULA Sdn. Bhd dan merupakan Pengarah Syarikat L&R Enterprise Sdn. Bhd. serta MACRO GOODWILL Sdn. Bhd. Jumlah bagi satu-satu syarikat berjumlah RM 15 ribu, RM 499 ribu dan RM 700 ribu. Jumlahnya...lebih sejuta ringgit!!!


Buat masa sekarang, kesemua syarikat ini tidak aktif, inilah calon PAS yang dikatakan sangat bersih dan terkenal dengan ketawadukkan dalam setiap perbuatan!!! Selalunya pakatan rakyat sering menuduh pemimpin-pemimpin BN kaya dengan rasuah!! makan duit rakyat!! Dan macam-macam lagi…sedangkan pemimpin pakatan haram ini pun mengaut kekayaan untuk keluarga hasil dari jawatan yang disandang sebagai wakil rakyat!!! Lihat saja pada Anwar Ibrahim yang merupakan ketua pakatan rakyat yang sangat disanjung baru-baru ini di anggarkan aset peribadi Anwar bernilai 3 billion..!!! daripada mana datangnya sumber kekayaan yang tidak terkira banyaknya ini???!!!


Sudahlah..!!! Pakatan tidak layak memainkan isu kekayaan yang dimiliki pemimpin BN sedangkan mereka sendiri mempunyai pendapatan yang lebih daripada sepatutnya!!! Lihat saja pada pemimpin pakatan yang baru sekejap memerintah mampu memiliki aset yang tidak pernah mereka miliki sebelum ini…!!! Dato’ Ahmad Awang yang dulunya bankrup kini mampu selesa kembali dan pemimpin DAP seperti Nga dan Ngeh yang baru sekejap memerintah Perak sudah bergaya dengan Mercedes..kononnya dikatakan orang cina beri…beri pun mesti bersebab!!! Fikir-fikirkan…


---------------> Bagan Pinang seharusnya sedar mereka memerlukan wakil rakyat yang mampu menjamin kesejahteraan dan pembangunan di kawasan berkenaan. Lim Guan Eng juga salah seorang yang kaya selepas memerintah dimana dia mampu membina banglo mewah untuk kesenangan diri dan keluarga..inilah sikap tersembunyi pakatan rakyat sebenarnya!!! Jangan kita tertipu..undilah Barisan Nasional demi mempertahankan kedaulatan, kemakmuran dan kemajuan negara yang kita cintai ini..

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB