Ziana Zain Perlu Bertindak Demi Maruah Diri Dan Keluarga

|


Dengan tersebarnya fitnah paling dahsyat dan amat memalukan,..kami para blogger merayu supaya Ziana Zain mengambil tindakkan saman ke atas pemilik blogger Kerabubersuara.blogspot.com kerana menuduh Ziana ditangkap khalwat bersama PM Dato’ Seri Najib Tun Razak!


Blogger ini juga menfitnah Rosmah Mansor dengan mengatakan ada lelaki Bangla menjadi pemuas nafsunya. Subhanallah…Ya Allah,..hancurkan pemfitnah berat ini. Sesungguhnya kami mendoakan pembuat fitnah dari pakatan rakyat terutamanya pemilik blogger KerabuBersuara.blogspot.com diturunkan pengajaran dan petunjuk.


Sesungguhnya,…Pakatan Rakyat akan lakukan apa sahaja demi melakukan politik songsang mereka. Cekalkan hati serta tekadkan pilihan,…Undilah Barisan Nasional pada 11 Oktober nanti!!!


--------------> Kami sebagai pemerhati politik,..menyaran artis Ziana Zain yang sepanjang karier nyanyiannya tidak pernah terlibat dengan gossip liar supaya menyaman petualang bangsa seperti kes ini @ buatlah pendedahan serta pengakuan di media rasmi.Saksikan Fitnah Blogger Pakatan Rakyat :(http://www.kerabubersuara.blogspot.com/2009/10/pendedahan-panas-pemuas-nafsu-rosmah.html)

6 comments:

PRia said...

Itu bukan fitnah lah bodoh. Mana berani najib nak saman fitnah. Lagi terbongkarlah rahsia dia.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=htdEWzBD3l0

Zahir said...

Klu betul takpa harap semuanya akan didedahkan, tp kalau fitnah aku doakan Allah turunkan bala dan azab kepada orang yang menyebarkan fitnah ni..!

Anonymous said...

klau org lain heboh... terkena diri sndri gelabah xtentu arah

Anonymous said...

ko budak budak lagi masa najib n ziana kena tangkap...usah mokak kalau x tau citer!!!faham!!!
Doremon tyang selamatkan tengkuk tu tau??

Anonymous said...

Kalau kena dekat najeeb bukan main lagi nak tutup, bangkai gajah beb, macam mana tutup pun akan semerbak jugak!!!!!!!!!!!

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB