Anwar @ Sesumpah!!!

|

Dengar khabarnya Anwar Ibrahim akan hadir ke salah sebuah masjid di Port Dickson untuk melakukan sumpah atas segala tuduhan yang dihadapinya pada waktu ini…sama ada sumpah laknat atau sumpah yang tidak membawa apa-apa erti kita tunggu dan saksikan nanti...10 tahun dulu Anwar pernah bersumpah di Johor Bahru bahawa dirinya telah difitnah oleh Perdana Menteri ketika itu Dato’ Seri Dr. Mahathir Mohamad…namun sumpah itu terlalu umum dan boleh untuk dipertikaikan!!!


Namun kita harapkan sumpah Anwar bagi kali ini adalah sahih dan mengikut procedur yang diajar dalam Islam bagi seseorang yang ingin bersumpah dan termasuklah sumpah laknat itu sendiri..!!! Anwar yang terkenal dengan sesumpah haruslah membawa saksi dari kalangan alim ulamak bagi membuktikan kesahihannya melakukan sumpah dengan betul seperti yang terkandung dalam syariat Islam!!!

Sekiranya berpeluang, dicadangkan saudara Saiful Bukhari Azlan turun dan turut serta di majlis berkenaan serta melakukan sumpah laknat sekali lagi bersama tertuduh (Anwar Ibrahim) supaya setiap keraguan sebelum ini dapat dirungkaikan..!!

Jika benar Anwar akan bersumpah, ianya adalah satu petanda baik kerana kesekian lamanya rakyat Malaysia menantikan detik yang amat berharga ini iaitu tertuduh Anwar Ibrahim bersumpah laknat atas nama Allah dan demi agama Islam bagi membebaskan tuduhan yang dihadapi beliau meliwat Saiful yang merupakan bekas pembantu peribadinya!!

----------------> Seperti biasa Anwar yang terkenal dengan selalu bersumpah secara bersahaja akan bersumpah untuk membersihkan namanya sebagai peliwat selain terkenal dengan gelaran pengkhianat bangsa yang disandangnya kini!!! Kita tunggu dan saksikan Anwar yang sanggup melakukan apa sahaja demi mengejar cita-citanya menjadi PM Malaysia!!!
UNDILAH BARISAN NASIONAL di Bagan Pinang!!

5 comments:

Amir Hamzah said...

Hahaha...saat yang ditunggu 2 tahun bkal menjelma esok!!! Tak sabar nak tgok bang nuar ni bersumpah...klu boleh semua media kn rakam supaya semua malaysia blh lihat!!!

Azwan said...

Anwar akhirnya setuju nak bersumpah..
Satu keputusan yang baik..kita akan tgoklah lepas ni sejauh mana pakatan rakyat mampu bertahan selepas anwar besumpah laknat..!

Anonymous said...

Anwar kena buat sumpah laknat!
Bukan sumpah bodoh yang dia selalu buat sebelum ni..x layannnnn...

Sazzy said...

wow..ISU HOT NI!!!
Kita tunggu esok ramai2..

Radziah said...

Bila dah terdesak macam ni byk perkara yang PR sanggup buat lebih2 lg Anwar Ibrahim

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB