KEJAHILAN PR SELANGOR

|


Seminggu kebelakangan ini terdengar semakin banyak kritikan terhadap kepimpinan Pakatan Selangor yang ternyata lebih buruk dari reputasi ketika BN memerintah..!!! Ni tak termasuk soal arak yang dipolopori oleh exco sial Selangor…dan tak lupa Khalid yang sangat sinonim menggadaikan maruah Islam sehingga sanggup memberi penggunaan kalimah ‘ALLAH’ di gereja-gereja…!!! serta rodziah exco Selangor yang terlibat dengan salah guna dana kerajaan rm375 ribu…!!! Dan yang paling dirasakan menghina dan mengguris hati orang-orang melayu ialah sikap MB Selangor sendiri yang sanggup berkompromi dengan 2 barua lagi untuk bina kuil di penenpatan majoriti melayu..!!!

Kejahilan agama 3 ekor pemimpin melayu Islam pakatan ini jelas membelakangi al-Quran dan Sunnah dalam membuat apa-apa keputusan dalam pentadbiran..!!! mungkin disebabkan terlalu sibuk dan tiada masa menghadiri kuliah-kuliah agama menyebabkan mereka semakin kurang ilmu agama dalam kepala otak mereka!!!...ternyata mereka ini lebih pentingkan agama lain daripada agama yang mereka bertiga anuti…mungkin mereka ini Islam atau tidak…status diragui!!!

Nauzubillah…tindakan melampau pemimpin pakatan Selangor jelas mencerminkan yang mereka meminggirkan soal agama Islam dalam pemerintahan..!! Lebih malang lagi exco Selangor terdiri dari daripada mereka yang sememangnya mempunyai kecetekan dalam agama selain dari exco-exco cina yang samseng dan tidak tahu menghormati ketuanan melayu di negara ini. Semua ini lah yang akan berlaku di Malaysia sekiranya pakatan yang diterajui Anwar memerintah Malaysia…hak-hak melayu pasti akan terhapus sedikit demi sedikit sampai ke suatu tahap orang melayu disama tarafkan dengan pendatang cina dan india…inilah yang cuba dilakukan Anwar untuk meraih sokongan cina dan india sehinggakan sanggup menggadaikan maruah bangsa dan agama Islam..!!! Selayaknya pingat ‘PENGKHIANAT NEGARA’ untuk manusia bernama Anwar ni!!!

---------- Walaupun kami tak mampu dan tak layak mentadbir negara…namun usaha memusnahkan hak ketuanan melayu yang dibangunkan oleh pemimpin terdahulu takkan dibiarkan…dan kami takkan biarkan sama sekali anwar pengkhianat negara memusnahkan dan menghancurkan segala-gala yang diusahakan oleh pejuang negara..!!!

2 comments:

Anonymous said...

Kerajaan pakatan selangor memang bermasalah..!!!
Janji sj lebih...nak buat mampu ke tak letak tepi...janji perintah sj dengan cra apa pun..!!!Bodoh punya kerajaan selangor!!!

Rosli said...

MB gagap dah tak layak pimpin selangor..

Islam apa nama khalid gagap dan khalid gereja tak boleh nak bertindak apa-apa bila ada bangsa dan agama lain hina laungan azan secara terang-terangan di depan mata depa..

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB