JIHAD PERANGI SESAMA ISLAM - Nasrudin Hasan Tantawi

|

Ketua Pemuda Parti Islam Se-Malaysia, Uztaz Nasrudin Hasan Tantawi mengisyhtiharkan perangi penyokong BN di Bagan Pinang sebagai satu jihad memerangi musuh Islam..!!!Kenyataan apakah ini???!!! Sedarkah ketua pemuda PAS ini apa yang dia katakan?!!!


Inilah bukti pemimpin PAS yang kebanyakannya mengeluarkan kenyataan hanya menurut nafsu semata-mata tanpa memandang ajaran agama tidak seperti nama parti yang mereka sokong!!! SMS telah dihantar kepada semua penyokong PAS seluruh negara supaya turun ke Bagan Pinang bagi menentang penyokong BN yang dikatakan telah mencederakan ahli PAS!!!


SMS yang dicipta serta disebarkan adalah Pusat Jentera Pakatan Rakyat:

1. "9 org diserang smlm, seorg cedera parah ditetak d kepala. 200 org serang markaz induk. SERUAN JIHAD KPD SELURUH PEMUDA YG CINTAKAN JIHAD, MARI BSAMA KAMI"

2. Marilah kita berjihad menentang perosak agama dan bangsa dikalangan UMNO dan barisan nasional.

3. Kami merayu penyokong pakatan rakyat dari seluruh Negara bantu berkempen untuk pakatan rakyat di sini – sokongan semakin padu pada BN,… jadi mari sama2 kita rosakkannya!!!
4. Calon recycle BN perlu dikalahkan!!! Mahukah anda?


Inikah yang dikatakan sebagai golongan ulamak dalam PAS???!!! Sanggup memerangi saudara seagama dan sebangsa semata-mata untuk memenuhi matlamat politik dan keghairahan untuk memerintah!!! Pakatan terutamanya PAS sememangnya terkenal sebagai sebuah parti yang dianggotai oleh golongan samseng dan kurang ajar ini tidak harus dibiarkan!!!

Walaupun tiada maklumat sahih tentang kecederaan yang dialami oleh petugas PAS tersebut namun BN tetap disalahkan dan difitnah supaya penduduk Bagan Pinang dan rakyat membenci BN!!! Inilah sikap sebenar PAS dalam mengharungi dunia politik mereka!!!


-----------------> Walaubagaimanapun penduduk Bagan Pinang tahu cerita sebenar dan mereka tidak mudah tertipu dengan sandiwara PAS!!! Kita tunggu hari pengundian nanti, dan saksikan PAS dan Pakatan Rakyat akan ditanam hidup-hidup!!!...Insyaallah!

UNDILAH BARISAN NASIONAL

5 comments:

mudz said...
This comment has been removed by the author.
mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa III

Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

Rizz said...

Ternyata mak bapak kau bukan pejuang UMNO sejati!!! Penyokong UMNO akan menyokong apa juga keputusan parti termasuk dalam pemilihan calon!! ini kerana setiap calon yg dipilih BN adalan calon yang boleh membawa suara dan kehendak rakyat kepada kerajaan..bukan hanya suara yang cakap di pinggir jalan sj mcm sampah!!!

UMNO akan terus menunjangi bangsa Melayu dan Islam di Malaysia!!! PAS for all = Israel for all..

Anonymous said...

Pas dah terdesak nak menang PRK sampai sanggup buat mcm2 untuk tarik pengundi..Allah maha mengetahui segalanya.

amin ariff said...

PEMIMPIN PAS SEMUANYA SESAT!

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB