BAGAN PINANG DITIPU LAGI!!!

|


Beberapa hari sebelum menjelang PRK Bagan Pinang pakatan rakyat terutama PAS dan DAP mula menutup tembelang terutamanya yang melibatkan kerajaan Selangor. PAS dan DAP dilaporkan telah mengadakan perbincangan bagi meleraikan kekusutan yang berlaku dalam pimpinan kerajaan Selangor..

Perbincangan yang dihadiri oleh Dr. Hassan Ali dan exco kontroversi Ronnie Liu dikatakan telah mencapai matlamat untuk pakatan Selangor kembali bersatu..!!!Sedia maklum isu yang berlaku di Selangor adalah melibatkan melayu Islam tidak seharusnya dikompromi dengan DAP..Apakah tujuan sebenar perbincangan ini diadakan????


Sudah pasti kita tahu ianya merupakan taktik pakatan yang ingin mencerminkan tiadanya masalah yang berlaku dalam pentadbiran kerajaan Selangor!!! Ini juga sebagai mengaburi mata pengundi Bagan Pinang supaya memberi undi kepada PAS kerana PAS dan DAP kini dilihat kononnya telah bersatu!!!


Namun kita sebagai seorang Melayu yang beragama Islam tidak sama sekali akan melupakan kebiadapan exco DAP, Ronnie Liu dalam mencetuskan suasana yang boleh memecahbelahkan perpaduan dengan melakukan perkara-perkara yang menjadi DURI DALAM ISLAM!!!


Bagaimana Dr. Hassan Ali yang berjuang mempertahankan hak orang-orang Islam dengan begitu mudah memaafkan kesalahan DAP yang dirasakan amat menghina sensitiviti umat Islam??!!!Mungkinkah ini hanyalah satu agenda untuk menipu rakyat Bagan Pinang???? TIDAK MUSTAHIL PAKATAN BERDRAMA LAGI!!!


---------------------> Hassan Ali sudah banyak kali dihina oleh pemimpin DAP termasuk Speaker Selangor!!! Sebagai umat Islam kita tidak seharusnya membiarkan Islam dihina oleh penganut agama lain!!! kita harus pertahankan akidah dan iktikad kita!!!

Sebagai langkah terbaik kita harus kembali kepada perjuangan UMNO yang berteraskan Melayu dan Islam sebagai agenda parti...Untuk itu UNDILAH CALON BN DI BAGAN PINANG!!! Penduduk Bagan Pinang jangan tertipu dengan wayang kulit mainan pakatan rakyat!!!

1 Comentário:

Anonymous said...

Bila dan nak mengundi lawan pun boleh jadi kawan..!!!Inilah namanya pakatan sanggap!!! sanggap nak memerintah!

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB