KEBANGKITAN DAN KEMATIAN 16 SEPT

|


16 September 2009 yang bakal menjelang genaplah setahun pembohongan dan igauan seorang pengkhianat Negara bernama Anwar Ibrahim..!!! Hajat yang tak kesampaian dan pelan yang dapat dihidu lebih awal oleh pimpinan BN ternyata telah terpalit ke muka Anwar!!! Strategi yang tidak menjadi dengan kata-kata yang selalu dilaungkan oleh Anwar ‘Tuan-tuan boleh ludah muka saya kalau 16 september tak jadi’..silalah Anwar turun ke 14 negeri di Malaysia untuk kami rakyat sama-sama dapat meludah muka pencacai pembangkang yang tak kesampaian..!!!

Pembohongan demi pembohongan yang dilakukan Anwar menunjukan sikap dan sifatnya yang terlalu yakin dalam berkata-kata walhal dia sendiri pun tak mampu untuk merealisasikannya..!!! Inilah sikap pemimpim korup yang dibanggakan oleh kelompok pakatan rakyat (PAS+DAP+PKR = Pakatan Haprak!!!) Tanpa rasa malu dan segan silu Anwar masih menampilkan lagi mukanya di PRK dan majlis pembangkang…sepatutnya pemimpin dan ahli Umno sewaktu PRK meludah saja muka Anwar sebagai menunaikan janji kata-kata Anwar..!!!

Tahniah Tan Sri Musa Hassan kerana dilanjutkan tugas sehingga 2010.. Anwar berserta rakan-rakannya di dalam Pakatan Pembangkang secara berjemaaah menginginkan Musa Hassan untuk tidak dilanjutkan kontrak dengan mengaitkan Musa dengan kegiatan kongsi gelap dan salahguna kuasa. Yang mana mereka di dalam Pakatan Pembangkang amat mengetahui Musa Hassan merupakan penghalang besar kepada ketua mereka, Anwar Ibrahim untuk terus melakukan penipuan dan bermacam helah atas misi menguasai pemerintahan negara dan menjadi Perdana Menteri,.

Segala propaganda yang dibuat Anwar Ibrahim untuk menjatuhkan imej Musa Hassan ini, jelas menggambarkan bahawa sebenarnya Anwar Ibrahim penuh benci dan takut kepada Musa Hassan yang mengetahui segalanya mengenai siapa beliau sebenarnya. Kaitan dengan konspirasi sudah dicabar dengan saman oleh Musa Hassan, kaitan dengan kongsi gelap pula dilemparkan kepada beliau oleh pimpinan pembangkang. Diharapkan 1 lagi saman difailkan oleh Musa Hassan kepada Anwar berhubung dengan tuduhan-tuduhan ini, supaya ia dapat mematikan langkah jahat Anwar yang cuba memburukkan imej beliau.

---------> Rakyat sedar akan penipuan Anwar..!!! yang menyokong Anwar cuma mereka yang terlalu taksub sanggup membutakan mata hati untuk memuaskan nafsu Anwar yang menggilai kerusi PM Malaysia…jangan bermimpi di siang hari!!! Maaf..!!! Kami tidak akan sokong ‘pengkhianat bangsa’ dan ‘petualang negara’..!!!

2 comments:

Jawaher said...

peliwat tegar ini seharusnya dibuang kerakyatan Malaysia,...suruh dia mintak kerakyatan negara yg ramai gay,...hahaha :)

Anonymous said...

betul bro aku sokong 1juta%.
wkakakakakakk mahu bengkak lubang jubor
ke hentam

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB