MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI!!!

|


Seperti yang diketahui, Kedah, Pulau Pinang dan Perak yang dahulunya dimenangi oleh Pakatan Rakyat dalam PRU – 12 sememangnya telah mengundang pelbagai kontroversi yang perlu diselami dan diinsafi terutamanya oleh orang-orang melayu.!!!
Contohnya, berlaku di pejabat setiausaha kerajaan negeri Pulau Pinang sewaktu DAP mula memerintah kebanyakan orang-orang melayu yang datang untuk temuduga di pejabat tersebut telah dilakukan penelitian yang sedalam-dalamnya berbanding dengan bangsa-bangsa lain terutamanya kaum cina.!!! Jelaslah slogan ‘Malaysia Malaysian’ yang dilaungkan ..!!!oleh DAP selama ini tidak mampu di praktikkan dan ianya hanyalah merupakan slogan untuk menarik undi kaum minoriti seperti Cina dan India yang sememangnya tidak mempunyai status bumiputera!!! Adakah ini yang selalu Lim Guan Eng lalakan sebagai pemerintahan Khalifah Umar Abdul Aziz???!!!

Selain intu..jelas kata-kata Lim Guan Eng yang ingin menduduki kediaman keluarga hanyalah omongan kosong untuk menunjukkan beliau berjiwa rakyat dimata penduduk Pulau Pinang apabila tak sampai setahun beliau berpindah ke kediaman mewah!!! Bayangkan sekiranya perkara ini berlaku kepada pemimpin BN??!!! Sudah pasti pembangkang akan melobi sana-sini!!! Inilah yang dikatakan sebagai ‘Pakatan Penipu Rakyat’!!!

Sudah pasti dikesempatan pilihanraya kecil DUN Permatang Pasir, Lim Guan Eng akan mula memberi penjelasan berkaitan dengan Kg. Buah Pala yang mana pada masa ini memperlihatkan kelemahan pimpinan Pakatan Rakyat di Pulau Pinang!!! Akan bermulalah strategi untuk membusukan nama UMNO/BN dalam meraih undi di pilihanaya tersebut nanti…Yang nyata isu Kg. Buah Pala ini menujukkan kepimpinan kerajaan Lim Guan Eng yang mengamalkan resis dalam pentadbiran..!!!

Dengan adanya dua orang Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1 dan 2 yang diwujudkan oleh Lim Guan Eng seolah-oleh memberi gambaran sekiranya Pakatan Rakyat yang diketuai Anwar Ibrahim menjadi PM, beliau akan mewujudkan jawatan-jawatan TPM untuk pelbagai bangsa dan sekurang-kurangnya 3 kerusi untuk jawatan TPM..!!! Sanggupkah kita berada dibawah kuasa mereka???!!! Sekiranya Anwar Ibrahim berundur…sudah pasti jawatan PM akan menjadi rebutan TPM-TPM yang ramai ni…!!! Masa tu dapatlah kita lihat perpecahan antara kaum yang dimulai oleh Anwar Ibrahim!!!

Inilah plan terancang Pakatan Rakyat untuk menjahanamkan Malaysia dan memberi peluang kesamarataan kepada kaum cina dan india..!!! Sanggupkan maruah orang-orang melayu tercalar hanya kerana perbuatan Anwar Ibrahim!!!

Kepada pengundi-pengundi DUN Pmtg Pasir….undilah calon UMNO/BN kerana UMNO/BN sentiasa meletakkan calon yang berwibawa untuk semua rakyat..!!!

----------------> Pastikan PAS Kedah tumbang di PRU-13

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB