BUAT PILIHAN TEPAT…PILIHLAH BN

|


Menjelang PRK Permatang Pasir esok diharapkan para pengundi akan membuat pilihan yang bijak dan tepat dengan mengundi calon Barisan Nasional Mohd Rohaizat Othman…!!!

Ingatlah segala tomahan yang dihamburkan oleh pemimpin PAS terhadap calon UMNO/BN…!!! Kononnya kepimpinan PAS terdiri dari golongan ulamak namun dengan sewenag-wenangnya mengeluarkan kenyataan menguntuk pengundi UMNO/BN dengan menggelarkan mereka sebagai golongan yang takkan masuk syurga…!!! Bukankan soal syurga dan neraka itu hak milik mutlak Allah s.w.t??? Siapalah kita termasuk Nik Aziz untuk menentukan hala tuju seseorang itu apabila dia mati kelak???…Nauzubillah…UMNO/BN digelarkan dengan bermacam hinaan dan kutukan sedangkan parti inilah yang bersusah payah membangunkan Malaysia sejak merdeka..!!!

Bayangkan belum pun sepenggal pembangkang mengambil alih beberapa negeri (Kedah, Penang, Perak dan Selangor) bermacam masalah dan kucar-kacir yang dilakukan oleh pemimpin pembangkang!!! Di Perak misalnya tanah-tanah diberikan dengan sewenang-wenangnya kepada kaum Cina untuk kepentingan politik puak tertentu selain dari macam-macam lagi isu besar yang menyebabkan tumbangnya kerajaaan pakatan di Perak.!!! Lihat pula di Selangor kini kepimpinan negeri dirundung bermacam masalah!!! Inilah akibat melantik ketua samseng memegang potfolio exco Kerajaan Negeri!!! Di Kedah dengan jelas kerajaan negeri pimpinan PAS tidak mampu menjalankan tugas kerana kurangnya pendapatan dana negeri…cukai tanah yang diturunkan sewaktu PAS mengambilalih Kedah kini khabarnya akan dinaikkan kembali bagi menampung ekonomi negeri yang semakin merosot..!!! Jelas manifesto PAS sebelum PRU-12 tak mampu dilaksanakan!!! Di Penang PAS langsung tidak diberi peluang memegang sebarang potfolio kerajaan negeri dibawah DAP!!! Inikah yang dikatakan kerajaan pakatan???!!! Hanya satu pihak memopoli pentadbiran!!! PAS hanya ‘bagai melukut ditepi gantang’!!!

Sedarlah sekiranya PAS menang esok dalam PRK Pmtg Pasir sudah pasti tidak akan ada apa-apa perubahan yang mampu dibawa dan sekiranya kemenangan berpihak kepada UMNO/BN…Pmtg Pasir akan dijadikan ‘ANAK EMAS’ kerajaan Persekutuan…!!! Tekadkan pilihan anda..Pilihlah Barisan Nasional!!!

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 Utara-Online | Template Blue by TNB